Grootslagnewsonline

laat hier uw reactie achter

Bericht Schrijven

N-H Dagblad
Vandalisme op Het Grootslag Andijk. Strop voor huiseigenaren.
Je zal maar makelaar zijn in vakantie huisjes!

16/01/2021 om 09:03 | IP: 62.145.207.xxx
Nieuwsgierig Aagje
Re Gods Geschenk....over welk recht hebben we het dan? Kan nog niets openbaar vinden...dus kan het bestuur doorgaan met onrust zaaien.

29/12/2020 om 15:26 | IP: 77.168.14.xxx
Kerstmann
Het is hier stil. We gaan zitten op een ander platform. Dan leest niet iedereen mee..

28/12/2020 om 19:15 | IP: 81.206.93.xxx
Gods Geschenk
Is wel erg stil hier nu de wanbetalers toch moeten betalen.. recht heeft gezegevierd... Niks meer te klagen mensen.. Kom op...

15/12/2020 om 16:43 | IP: 84.107.178.xxx
re Gerrit
Ja zoete lieve Gerritje al eerder ook maar dat waren plantenbakken. Vandaar de naam. Zolang ze nog niet is weggestuurd kan ze dit nog doen. Slechts enkele 100-den euries. Bij haar voorgangers ging het met 10 duizenden en tonnen tegelijk. De smurfen zitten er toch zelf bij in de vergadering en keuren alles goed. (CVT controle, ha,ha,ha,ha.........ha)

07/11/2020 om 11:48 | IP: 62.145.206.xxx
gerrit van dalen
enkele jaren geleden heeft ze dat toch ook gedaan ? dat stond volgens mij ook hier op de site

04/11/2020 om 22:48 | IP: 84.28.17.xxx
Gratis
Mevrouw Plantenbak laat op kosten van de leden een nieuwe heg aanplanten achter haar huisje nummer 40... Kosten 250 euro... Duitsland betaalt hè Knutselmann.. Doe je dat de leden ook vertellen of wordt dit achter gehouden?

02/11/2020 om 16:53 | IP: 217.166.246.xxx
@ NEP GERRIT
Waar slaat dit op? Menslievendheid hoort niet thuis op dit park. Hier regeert de verhuur maffia en kapo plantenbak die ze zelf hebben gekozen.

09/10/2020 om 22:55 | IP: 62.145.203.xxx
gerrit van dalen
ik zat ook ooit in die balletent zodoende
als ik in je schoenen zou staan zou ik eens een cursus menslievendheid gaan doen

09/10/2020 om 16:14 | IP: 84.28.17.xxx
Re Gerrit
Als het dan toch jouw ballentent niet is waar bemoei je je dan mee?
Trouwens op de lagere school had je al een dikke onvoldoende voor de Nederlandse taal.

08/10/2020 om 19:56 | IP: 62.145.206.xxx
gerrit van dalen
ik bedoel de plantenbak,trouwens er is maar 1 big op het park en iedereen weet wie er bedoeld word.en evenwel het is mijn balletentgelukkig niet hoor

08/10/2020 om 19:51 | IP: 84.28.17.xxx
gerrit van dalen
het buitendijkse bovenkarspel is al een paar jaar gesloopt,het oude bedoel ik dus

08/10/2020 om 19:48 | IP: 84.28.17.xxx
Re Gerrit
Wie bedoel je nou eigenlijk Gerrit? Durf je geen namen te noemen? Wees blij dat er nog mensen te vinden zijn die jouw ballentent nog wat leiding willen geven. En wat mankeert er trouwens aan het buitendijkse Bovenkarspel?

08/10/2020 om 19:32 | IP: 62.145.206.xxx
Ja die
Miss Piggy

08/10/2020 om 16:07 | IP: 83.80.217.xxx
gerrit van dalen
is dat vette varken nog steeds de baas op het park?ben er al een tijdje niet meer geweest zie je
hiervoor zat ze in dat buitendijkse bovenkarspel
daar had ze ook al geen vrienden,ze kotsten op dat varken

08/10/2020 om 14:15 | IP: 84.28.17.xxx
eigenaar
Kan iemand vertellen wat de uitspraak/vonnis is van de zaak op 23 september? Het bestuur laat maar geen overwinning kreten horen. Krijgen die uitgetreden leden nou werkelijk zoveel korting op hun parklasten? Alleen maar geruchten en daar wordt je niet wijzer van.

04/10/2020 om 08:39 | IP: 62.145.203.xxx
Tjerk
Alkmaar 23 sept. weer een uitspraak over wat de -zogenaamde- opgestapte leden aan -zogenaamde- parklasten moeten betalen. Zij vinden de toegekende korting te weinig. Als de achterstallige parklasten worden toegewezen kan gelijk de grond worden aangekocht en blijft er nog genoeg over voor de bestuurders.

14/09/2020 om 15:35 | IP: 86.92.64.xxx
aanbod
Om ooit de grond aan te kunnen kopen moet eerst die enorme debiteuren lijst worden weggewerkt anders is er geen bank bereid. Vandaar die hoge kortingen.
Als die rekeningen zo correct zijn kun je toch ook gewoon naar de rechter stappen! Die extra kosten komen op het bordje van de wanbetaler. Anders het huis in beslag nemen. De rekeningen moeten dan wel onderbouwd zijn. En dat zijn ze natuurlijk.

09/09/2020 om 01:23 | IP: 62.145.206.xxx
aanbod
Dus als ik het goed begrijp is het opzeggen van het lidmaatschap toch een stuk voordeliger !!!

09/09/2020 om 00:51 | IP: 62.145.206.xxx
aanbieding
Iedere eigenaar die het lidmaatschap van de Coöperatie vóór 1 dec.2020 opzegt krijgt 25% korting op de parklasten. Geldt ook voor schulden van terugwerkende kracht. Geloof het of niet maar het is echt waar!

26/08/2020 om 10:44 | IP: 62.145.203.xxx
bewoner
Verhuurders die niet tevreden zijn met de omzet, manipuleren zich in het bestuur om vanuit die positie de verhuur-winst te verhogen (bijv. Wilkens, Hoiting, van Dijk, Haakman, Tops enz) ten koste van de overige eigenaren. Nu zitten er eindelijk dames in het bestuur die niet verhuren en geen zakken vullen op deze manier, is het weer niet goed.

14/08/2020 om 10:19 | IP: 86.92.64.xxx
@@ bestuurders
Wat zeuren jullie nou toch over die bestuurders. Wees blij dat er nog mensen zijn die jullie ballentent willen besturen. Wees blij dat er eindelijk bestuurders zijn die de wanbetalers voor de rechter slepen. Daar waren hun voorgangers te laf voor.

13/08/2020 om 08:29 | IP: 86.92.64.xxx
bestuurders
Plantenbak en Stormwind wachten toch nog even met
opstappen. Eerst nog wat wind gezaaid en willen nog wat storm oogsten. Er zijn nog steeds huisjes in de verkoop dus het verdien model draait lekker door.
Voorlopig kan er toch geen vergadering plaats vinden dus kunnen ze ook niet worden afgezet.

09/08/2020 om 16:50 | IP: 62.145.206.xxx
zogenaamde bestuurde
De bezorgde eigenaren zijn toch niet meer zo bezorgd en hebben hebben het bijltje er maar bij neer gegooid.
Eindelijk toch een bestuur dat na jaren zeuren van de leden de "zogenaamde" ex-leden voor de rechter sleept. Wel een dure grap van vele tienduizenden euries, maar dan heb je ook wat.

09/08/2020 om 16:42 | IP: 62.145.206.xxx
re gast
Wat dacht je van al die illegaal op het park wonende NL-ers? Ze zitten nog in bestuur en commissies ook. De gemeente handhavers zijn te druk met de andere kant op kijken. Zij zijn straks wel mede schuldig als dat park naar de klote is. Kaaskoppen park......