Grootslagnewsonline

laat hier uw reactie achter

Bericht Schrijven

BBQ
Vuurtje stoken daarop vlees en gehaktballen roosteren mag ook niet meer.(CO2 weet je wel)
Als je erg lief bent tegen het bestuur en het personeel mag je nog wel adem halen, maar natuurlijk niet die met CO2 verzadigde lucht uitademen.
Het bestuur gaat dit binnenkort voor doen, zijn we van die ook weer af.

17/01/2019 om 12:53 | IP: 62.145.202.xxx
Annus horribilis
"Hier is de begroting voor het komende jaar"
"Zijn er nog vragen?"........."Nee?"
"Dan is dit de begroting!"
Zo werkt het echt niet. Zijn die bestuurder nou zo dom en amateuristisch of criminele oplichters? Of een combinatie van beide.
De puntmutsen die dit slikken en voor gaan betalen zijn in ieder geval wel oliedom.


17/01/2019 om 12:35 | IP: 62.145.202.xxx
CO2
Het milieu vriendelijke Grootslag met haar 275 hout-gestookte open haarden gaat straks wel veel milieu heffing betalen.
Ik zou mijn schoorsteen maar dicht metselen.

17/01/2019 om 09:16 | IP: 62.145.201.xxx
@ HOMMEL
Ich bin ein Hambürger!
Hier schrijven ze arch met sch.

17/01/2019 om 09:11 | IP: 62.145.201.xxx
HOMMEL HOMMEL
ARCH ARCH

Scheisse Park
Scheisse Vorstand
Scheisse Mitgliedser

16/01/2019 om 06:15 | IP: 62.145.206.xxx
pain in the ass
Ook een verloren zaak levert de advocaat veel €uries op. Meer dan geen zaak.
Er zijn de laatste jaren al heel wat advocaten de Grootslag revue gepasseerd.

15/01/2019 om 13:02 | IP: 62.145.207.xxx
Annus horribilis
Ook zo een mooie uitspraak van de rechter Alkmaar.

"Om een rekening betaald te krijgen moet u bij de kantonrechter zijn en geen faillissement aanvragen want daar dient een faillissement niet voor. U klopt aan de verkeerde deur"
"Trouwens gaat u nu eerst maar eens uw eigen statuten en reglementen naleven"

Korte tijd later probeert het bestuur van Dijk hetzelfde weer. Dezelfde deksel op zijn neus.
Dat was weer een hele dure voor die sufmutsen.

15/01/2019 om 12:47 | IP: 62.145.207.xxx
derrière terrible
6 jaar geleden heeft de rechter al een onderbouwde- en boekhoudkundig- juiste exploitatie rekening voor een niet lid geëist. Nu, 7 voorzitters en besturen verder is die nog steeds niet aangeboden. Hebben die achtereenvolgende besturen dit nooit aan de sufmutsen medegedeeld?
Hiervoor was een overeenkomst afgesproken en vast gelegd. Alles weg liegen wat niet van pas komt werkt echt niet in de rechtszaal.

15/01/2019 om 12:32 | IP: 62.145.207.xxx
derrière terrible
Gebruiken als verrassing effect. Ondank hun z.g. "overwinning" in de zaak W.S. is het bestuur al heel wat op hun bek gegaan. Alleen de huidige leiders weten hier niets van en snappen het ook niet. De zaak W.S. was van een heel andere inhoud. Hij wou geld terug van een rekening waar hij eerst mee akkoord was gegaan, zonder gedegen verweer en zonder "BEWIJS DOCUMENTEN" Had even gevraagd en alles was op zijn plaats gevallen.

15/01/2019 om 12:21 | IP: 62.145.207.xxx
Aan fcl
Laat de gegevens maar achter de Cloud tot jóuw moment daar is.

15/01/2019 om 10:51 | IP: 84.241.196.xxx
fcl
Hé re fcl waarom geef jij je adres niet even op dan kun je alles krijgen wat je maar wenst.
Uitspraken over: verhuur, opzeggen, slagbomen, basale kosten voor niet leden, stellingen en regels van NmA, eigendomsrechten, etc, etc.
Stapels documenten met bewijsmateriaal over fraude, vervalsen van stemuitslag, verdraaien van de notulen. (verschil tussen genotuleerde en verstrekte notulen) etc, etc.
Maar dat is juist de pest op deze site jullie schijt mutsen doen alles anoniem.

14/01/2019 om 16:59 | IP: 84.107.138.xxx
Re re fcl
Haha die is goed. Geef je emailadres effe door ...... Die is gek.


14/01/2019 om 16:37 | IP: 89.205.129.xxx
re fcl
Misschien hebben we het binnenkort allemaal wel nodig. Kunnen wij een beroep op je doen? Wat is je e-mail adres?

14/01/2019 om 16:25 | IP: 62.145.201.xxx
fcl
De archiefkast mag dan wel leeg zijn de uitspraken liggen veilig achter de wolken.Evenals de fraude rapporten en ruim 100 documenten bewijsvoering met de valse handtekeningen van Ton Berkel en Edwald Groot. Niet voor niets heeft bestuur Paul van Dijk alles uit de kast getrokken om de aanklacht tegen de fraude te torpederen. Ook die briefwisseling is beschikbaar.


14/01/2019 om 13:25 | IP: 84.107.138.xxx
volgende
Na Carla Otter, fcl, Nanda, Aad en meer van dat boeventuig zijn nu de Heinrichen aan de beurt.

14/01/2019 om 11:26 | IP: 62.145.204.xxx
re Z.I.D.
Fout! Die Hollanders zijn wel knettergek dat ze alles maar slikken en voor betalen. Lopen in de vergaderingen overal in mee. Misschien niet In Pruisen maar in Holland hebben wij wetboeken en rechters. Er zijn toch al heel wat uitspraken dat de eigenaren geen enkele verplichting hebben aan de verhuur en aan de verhuurders. Net doen of je gek bent en doordrammen lukt ook. De archief kast is overigens leeg. Die uitspraken zijn weg.

14/01/2019 om 11:13 | IP: 62.145.204.xxx
Zo is dat !
Herr Geng met zijn 5 commerciele verhuurobjecten denkt zijn schoonmaakkosten en andere kosten te verhalen bij eigenaren die niets met verhuuractiviteiten te maken hebben.
Zelfs via de Rechter denkt hij. Zo gek zijn de Hollanders echt niet !


14/01/2019 om 09:49 | IP: 84.241.202.xxx
volgende
Herr Geng is bestuurslid voor de verhuurders belangen. De verhuur is helemaal de taak niet van de Coöperatie. Een nutteloze,- overbodige functie dus. De verhuurders hebben hun eigen vergadering en nemen daar hun eigen beslissingen. Moet dan wel op hun eigen kosten. Verhuurders zijn geen recreanten maar commerciële zakkenvullers en hebben niet te beslissen wat een ander wel of niet met zijn bungalow mag doen. Aanspraak maken op diensten van de club, OK, maar wel zelf voor betalen.

14/01/2019 om 06:38 | IP: 62.145.205.xxx
Tjerk de Boer
Zo dit was dan weer het Carla Otter uurtje. Wie volgt?

09/01/2019 om 23:13 | IP: 62.145.206.xxx
pain in the ass
Het is Otterrrrrrrrr en geen Otten.
Ja, het is uit. Hij begon te meuren.

07/01/2019 om 15:19 | IP: 62.145.200.xxx
Over Otten
Is de verkering met de zakkenroller uit Rio uit ??

07/01/2019 om 14:47 | IP: 89.205.129.xxx
Over Otten
Is de verkering met de zakkenroller uit Rio uit ??

07/01/2019 om 14:47 | IP: 89.205.129.xxx
Willempie H
Het is wel zo dat hutten verkoopster, Carla van dit bestuur weer door de slagboom mag. Ondanks haar verleden.
Maar wel met een partner die een grote liefde koestert voor dat park.

07/01/2019 om 05:05 | IP: 62.145.200.xxx
re derrière terrib
Als je niet van de gang van zaken gediend bent stem je toch gewoon dat bestuur weg of zeg je lidmaatschap op!

06/01/2019 om 22:17 | IP: 62.145.200.xxx
Annus horribilis
Er worden steeds meer huisjes verkocht. Binnen de kortste keren worden ze weer doorverkocht voor minder dan de aanschaf prijs. Wees er maar blij mee. Telkens nieuwe eigenaren die kun je mooi weer van alles wijs maken.
De bestuurders doen alles uit liefde voor het park niet uit winstbejacht.

06/01/2019 om 21:58 | IP: 62.145.200.xxx