Grootslagnewsonline

laat hier uw reactie achter

Bericht Schrijven

Nee jochie
De agenda en de uitnodiging worden alleen verstuurd naar eigenaren die de rekening betalen. Had dat nou maar gedaan dan had je 18 mei ook mee kunnen stemmen voor nieuwe bestuurders.

13/05/2019 om 15:00 | IP: 62.145.206.xxx
Nee jochie
De agenda en de uitnodiging worden alleen verstuurd naar eigenaren die de rekening betalen. Had dat nou maar gedaan dan had je 18 mei ook mee kunnen stemmen voor nieuwe bestuurders.

13/05/2019 om 15:00 | IP: 62.145.206.xxx
jochem
Moet er niet 14 dagen vóór de ALV (18 mei) een agenda worden gepubliseerd? Dat was dus 4 mei dus.


10/05/2019 om 15:53 | IP: 84.107.138.xxx
derrière terrible
4 mei gaat ons rood - wit - blauw halfstok
5 mei gaat het roet - bloed - etter halfstok

02/05/2019 om 22:06 | IP: 62.145.205.xxx
Re @
Al met al geen fijne geschiedenis voor niemand.

02/05/2019 om 13:58 | IP: 84.241.193.xxx
@
Op 4 mei HERDENKEN wij onze Nederlandse gevallenen.
Op 5 mei VIEREN we de Pruisische gevallenen

02/05/2019 om 13:22 | IP: 84.107.138.xxx
5 mei 2019
Hopelijk hebben ze op Bevrijdingsdag nog het fatsoen om de Nederlandse Driekleur te hijsen bij de ingang van het Grootslag.

02/05/2019 om 12:51 | IP: 84.241.193.xxx
wist je dit ook.....
In Winterswijk mag het Wilhelmus niet gespeeld worden als er Pruisers bij zijn. Dat is beledigend voor die arme massa moordenaars. Zijn ze daar wel goed bij hun hoofd?
Op het Grootslag mag de Nederlandse vlag straks niet meer gehesen worden als er Edel Germaanse puntmutsen op het park aanwezig zijn. Misschien wordt er straks op de ALV nog wel naar het Nederlands vertaald. Kosten kaaskoppen natuurlijk.

02/05/2019 om 12:22 | IP: 84.107.138.xxx
jochie
Zeker gedownload. Maar al staat het zwart op wit ze zullen het toch altijd blijven ontkennen. In de Duitse nieuwsbrief worden de slecht betalende LEDEN aangepakt. In nieuwsbrief NL worden de NIET LEDEN aangepakt. Verschil = Discriminatie.



02/05/2019 om 12:12 | IP: 84.107.138.xxx
Re Jochie
Toch wel gedownload ?
Altijd handig !

02/05/2019 om 11:02 | IP: 84.241.193.xxx
Jochem
Ja hoor. Ze hebben het door! De herziene nieuwsbrief is weer snel van de site gehaald en de eerdere weer geplaatst. Ook dit bestuur heeft minachting voor zijn leden en denkt ze ongestraft alles te kunnen wijsmaken.
Misschien lukt het bij die Pruisers maar Hollanders zijn niet zo dom als ze uitzien

02/05/2019 om 09:46 | IP: 84.107.138.xxx
wist u dat.....
De nieuwsbrief van april 2019 is gemodificeerd....
De aankondiging dat de uitgetreden leden voor het 7de achtereenvolgende jaar voor de rechter worden gesleept is vervallen.
Het bestuur gaat zeker voor de zoveelste keer een nieuwe advocaat aanstellen. Of het niks kost. Die moet zich weer opnieuw inlezen in de zaak, net als de vorige kneusjes met resultaat nul. De puntmutsjes betalen wel want die snappen het allemaal niet zo best.

29/04/2019 om 10:00 | IP: 62.145.201.xxx
wist u dat........
Op zoover een anonieme be-oordeler een 9 geeft voor de activiteiten die helemaal niet hebben plaats gevonden.

Die verhuur organisatie denkt zeker dat we allemaal net zo dom zijn als die puntmutsen in de ALV.

29/04/2019 om 09:50 | IP: 62.145.201.xxx
Tjerk de Boer
Heinrich vraagt in de ALV wanneer zijn overbuurman wordt gesloopt. Waarom vraagt hij dat niet aan diegene die hem dat heeft beloofd?

20/04/2019 om 09:56 | IP: 62.145.205.xxx
jochem
Het invoeren van het nieuwe boeking systeem op de computers van de Coöp. kost weer kapitalen. We gaan toch niet vertellen dat de niet-verhurende eigenaren hieraan moeten meebetalen via de jaarrekening? De niet-leden betalen hier beslist niet aan mee. Net zo min als voor die andere verhuur- en centrum voorzieningen. Het is de taak niet van de club. "DODE LETTERS" weet u wel.

14/04/2019 om 07:32 | IP: 84.107.138.xxx
Willempie H
Nanda Spaargaren heeft het voor elkaar. Voorzitter van die ballentent. Oppermachtig met de creditkaart van de club op zak. En wat hebben die sukkelmutsen in onderpand?...........Helemaal niets!! Straks gaan ze voor de zoveelste keer het schip in de druiloren.

12/04/2019 om 18:41 | IP: 62.145.200.xxx
Win-Win
Dat is nog eens nieuws.
Een zelfbenoemde Voorzitster van de Polderclub.

11/04/2019 om 22:50 | IP: 84.241.198.xxx
Verdienen ?
Dat hele park is een verdienmodel met de leden als betaler !

10/04/2019 om 10:36 | IP: 84.241.192.xxx
verhuur
Om sturing te geven aan de exploitatie van dat park heb je echt geen 7 bestuurders nodig. De rest is gewoon bijverdienste van die zakkenvullers. Je ziet ze ook 1 voor 1 weer vertrekken als het niet meer lukt. Zo gaat het al jaren in de lange- droevige geschiedenis in die beerput. Het wordt tijd dat de niet verhurende eigenaren eens wakker worden. HET IS GEEN VERHUUR PARK! DAT STAAT NERGENS. De verhuurders zijn geen recreanten maar commerci√ęle ondernemers. Zij komen om geld te verdienen.

09/04/2019 om 21:23 | IP: 62.145.201.xxx
Jochem
De prutsmutsen blijven maar doordrammen dat er verhuurt moet worden door de aangewezen verhuurder. Ook al is het een ras oplichter als Jan Goudsblom. Gaat hij er met een half miljoen huuropbrengsten vandoor dan zijn de hufters plotseling niet meer thuis. Ja, je hebt zelf het verhuurcontract met hem getekend hoor! Wij niet!
Zou je ze niet. Er liep op dat park toch ook een van der Graaf rond met een grote bek. Waarom deed hij niets?

09/04/2019 om 21:06 | IP: 84.107.138.xxx
Verhuur
Waarom verhuren via die Coöperatie ?
Het is namelijk geen verhuurorganisatie.
Hun enige taak is om het park goed te onderhouden en dat is al moeilijk genoeg voor ze.




09/04/2019 om 20:58 | IP: 84.241.194.xxx
Tjerk de Boer
Door de vertraging bij het invoeren van het zoveelste boeking systeem wordt het personeel verrot gescholden. Niet dat dit valt goed te praten maar het is de natuurlijke reactie op de arrogantie van die azijn pissende flapdrollen. Eigenaren en klanten zijn het gewoon zat om als stront behandeld te worden door personeel waarvan zij het salaris moeten ophoesten. Gewoon de bekende druppel.

09/04/2019 om 19:55 | IP: 62.145.207.xxx
Jan de Wit
Trump ontslaat de directeur van de Geheime Dienst. Op het Grootslag houden ze wel van Geheimen en ook nog steeds op zoek naar een nieuwe Voorzitter.
Wat een kans !!


08/04/2019 om 22:47 | IP: 84.241.197.xxx
Peter van Doorn
Die Dick Haakman is eigenlijk veel te oud voor bestuurder. Bovendien heeft hij helemaal geen tijd voor dat werk. Wel is hij bollenboer met Poolse werknemers in dienst. Die moeten wel gehuisvest worden! Waar dat park al niet goed voor is. Zakkenvullers!!

08/04/2019 om 07:51 | IP: 62.145.203.xxx
gast 2
Jammer van de zeurders, maar helaas net te laat geweten dat de camping weer openging. hebben nu een ergens anders een seizoensplek voor komend jaar. Maar voor volgend jaar, is het zeker weer een optie.

05/04/2019 om 12:51 | IP: 77.167.39.xxx