Grootslagnewsonline

laat hier uw reactie achter

Bericht Schrijven

Jan de Wit
Trump ontslaat de directeur van de Geheime Dienst. Op het Grootslag houden ze wel van Geheimen en ook nog steeds op zoek naar een nieuwe Voorzitter.
Wat een kans !!


08/04/2019 om 22:47 | IP: 84.241.197.xxx
Peter van Doorn
Die Dick Haakman is eigenlijk veel te oud voor bestuurder. Bovendien heeft hij helemaal geen tijd voor dat werk. Wel is hij bollenboer met Poolse werknemers in dienst. Die moeten wel gehuisvest worden! Waar dat park al niet goed voor is. Zakkenvullers!!

08/04/2019 om 07:51 | IP: 62.145.203.xxx
gast 2
Jammer van de zeurders, maar helaas net te laat geweten dat de camping weer openging. hebben nu een ergens anders een seizoensplek voor komend jaar. Maar voor volgend jaar, is het zeker weer een optie.

05/04/2019 om 12:51 | IP: 77.167.39.xxx
@ re gast
Niet fair gast. De nieuwe exploitanten van de camping hebben niets van doen met dat zooitje sufmutsen van de coöperatie. Het minste wat zij verdienen is wel het voordeel van de twijfel als ze zo hun nek uitsteken. Denk maar eens aan de puinhoop van die doorgerotte schijthuizen die ze eerst moeten klaren. Dan een heel nieuw imago opbouwen. Leuk stukje in het NHD.
Luister maar niet naar klootzak Henk van nr.83

03/04/2019 om 23:44 | IP: 84.107.138.xxx
gast
Ik heb er ruim 20 jaar gestaan als seizoener Henk, tot we er allemaal afgetrapt werden. Ik voel me er nu niet zo welkom meer lijkt me Henk.

03/04/2019 om 20:21 | IP: 86.83.120.xxx
Henk
Goedenavond azijnzeikers, al op de camping geweest? Wat wordt ie mooi !!

03/04/2019 om 18:11 | IP: 84.106.15.xxx
Gerard Vriend
De makelaar dames maken nu de dienst uit op het park. Als bestuurslid beslissen zij of- en aan wie je de bungalow mag verkopen. Zij regelen toch immers de verkoop EN de toestemming voor de erfpacht. “DIE koper geven we geen toestemming, maar HIJ mag hem wel kopen want die betaald ons beter!”
SNAPPEN ZULLEN ZE HET WEL NOOIT DIE DOMME PUNTMUTSEN!


23/03/2019 om 14:37 | IP: 62.145.202.xxx
Gerard Vriend
Om van al deze rotzooi af te komen zou ik maar snel de grond aankopen. Na het verlopen van de erfpacht komen er nieuwe regels en prijzen (nu per m2). De rente van het geleende geld voor het aankopen van je eigen grond is een stuk voordeliger dan de nieuwe erfpacht prijzen. Waarde van het geheel ligt een stuk hoger dan huis en grond apart. En 100% eigen baas over je eigendom.


23/03/2019 om 14:35 | IP: 62.145.202.xxx
Tjerk de Boer
Zonder enige navraag naar antecedenten. Alleen op praatjes van de hoogst onbetrouwbare Carla Otter wordt die Spaargaren binnen gehaald. Het paard van Troje.
Als het straks te laat is probeer er dan maar weer van af te komen, SUKKELS

22/03/2019 om 10:55 | IP: 62.145.203.xxx
Doen.....
Honderden eigenaren die ca €3000 per jr. inbrengen daar valt genoeg te halen. De camping is uit de coöperatie verdwenen door chronisch wanbeleid maar de rekening blijft gelijk of zelfs hoger. Betalen de eigenaren de camping voor die Amsterdamse Kaboutergeitewollensokkengroen(links)club?
Uitstappen uit dat Coöperatie Theater is de énige juiste beslissing......

18/03/2019 om 14:18 | IP: 89.205.134.xxx
jochem
Marleen Spaargaren is het zusje van Nanda Spaargaren? De halve garen zijn gek op garen. Waarom dacht je dat zusje zich heeft binnen gemanipuleerd bij die halve garen?.....Om geld te verdienen natuurlijk. Zelf geen bungalow, dus geen enkel risico en niets te verliezen.

18/03/2019 om 13:11 | IP: 84.107.138.xxx
Annus
Zeg je lidmaatschap op en je hebt niets en dan ook helemaal niets met die minkukkels te maken en gewoon weer zeggenschap over je eigen spullen. Genoeg info te krijgen bij de uitgetreden leden.

18/03/2019 om 11:04 | IP: 62.145.200.xxx
Annus horribilis
D. H. Veel te oud en helemaal geen tijd. Moet Bingo spelen in de bejaarden soos. Toch maar in het bestuur kruipen om zijn uitgekotste zwager, Hans Tops, weer opnieuw zijn zakken te laten vullen. Liefhebbers genoeg om te bemiddelen bij het aankopen van de grond. On baat zuchtig natuurlijk.

18/03/2019 om 10:59 | IP: 62.145.200.xxx
Annus horribilis
De kleine waarheid? Of grote leugen? Marleen Spaargaren, fictieve vrouw. Heeft geen huisje op het park, niemand kent haar (op Carla na natuurlijk). Toch geven die haar onnozelen haar de macht en zeggenschap over hun spullen. Straks weer janken als het te laat is. Probeer er dan maar weer af te komen.

18/03/2019 om 10:51 | IP: 62.145.200.xxx
jochem J.
Het geeft toch wel aan hoe olie en olie dom die sufmutsen zijn. In de blind stemmen ze voor een totaal onbekende muts die een mooie rot smoes aan haar taart heeft hangen. Al jaren fan van die modder poel! Laat me niet lachen. De relatie met Carla Otten is al geen pre, laat staan haar eigen verleden opgeteld bij die van Otten. De sufmutsen merken dit pas als het te laat is.

16/03/2019 om 20:28 | IP: 84.107.138.xxx
Ja
Die Nanda.
Kennen mensen die haar kennen van vroeger.
Weg met dat nare mokkel.


16/03/2019 om 14:47 | IP: 83.80.249.xxx
Jan Koopman
Heb me even verdiept in Spaargaren na alle ellende welke ik hier lees. Ze laat een spoor van vernieling achter de laatste jaren. Bedrijf na bedrijf worden verwoest. Hoop dat dit nu ook weer niet gebeurd hier en Spaargaren nu eens iets afmaakt in aller belang!

16/03/2019 om 12:17 | IP: 82.163.72.xxx
Jofele Jochem
Zo kan hij wel weer humoristen.
Gebruik deze site eens wat nuttiger.

15/03/2019 om 19:31 | IP: 84.107.138.xxx
humor , info
voor meer info carla rotter

15/03/2019 om 12:59 | IP: 62.140.137.xxx
Humor ? Ja
Vóór het restaureren gaan ze eerst nog draineren!

14/03/2019 om 23:13 | IP: 84.241.198.xxx
humor
"Omdat wij de camping vorm willen geven vanuit de principes re-duce, re-use en re-cycle gaan we het bestaande sanitair in maart restaureren."
Lijkt het programma geen cent te makke van Geer en Goor wel. superhumor

13/03/2019 om 20:18 | IP: 86.83.120.xxx
Camping
Hoi joost je kan al boeken maar niet bij het grootslag

09/03/2019 om 09:26 | IP: 84.107.63.xxx
camping
DE nieuwe camping is heel duurzaam. De oude toiletunits die 15 jaar geleden onderweg waren naar de sloop maar plots opdoken voor 1 jaartje op Grootslag krijgen nu een schoonmaakbeurt en zijn weer klaar voor gebruik. Daar kunnen we allemaal nog van leren.

08/03/2019 om 21:45 | IP: 86.83.120.xxx
Ach ja
Die Tops wil niet alle dagen op de soos zitten. Dat gaat ook wel eens vervelen tussen al die ouwe knarren.Op dat park daar gebeuren veel spannender dingen.


06/03/2019 om 16:23 | IP: 84.241.203.xxx
willempie H.
Hans Tops heeft al gesolliciteerd als nieuwe opzichter en toezichthouder van de camping. Probeer het maar tegen te houden suffe puntmutsen.

04/03/2019 om 16:12 | IP: 84.107.138.xxx